Digimarkkinoinnin harjoittelija

Oletko sinä hakemamme kehityshaluinen ja -kykyinen digimarkkinoinnin harjoittelija? Digitaalisen markkinoinnin harjoittelijana seuraat ja kehität yrityksemme tuotteiden ja palveluiden (mm. Piuha IT-koulutus, Nopea.media) digitaalista  näkyvyyttä esimerkiksi hakukoneptimoinnin, Google Adsin ja markkinoinnin automaation sekä uutiskirjeiden keinoin.

Digimarkkinoija analysoi verkkosivustoja ja uutiskirje- sekä Ads-markkinointikampanjoita ja kehittää niitä edelleen. Tärkeintä tehtävässä on kuitenkin erinomainen englannin ja suomen kielen taito ja hyvät vuorovaikutustaidot. Syksyllä 2019 olemme kehittämässä nopea.media -tuotteemme englanninkielistä markkinointia, johon digimarkkinoinnin harjoittelija tulisi osallistumaan, ja siksi erityisesti kyky kirjoittaa hyvää englanninkielistä tekstiä on keskiössä.

Edellytämme sinulta ainakin seuraavien asioiden osaamista:

  • Erinomainen englannin ja suomen kielen taito (Digimarkkinoija kirjoittaa uutiskirjeitä, verkkosivustojen sisältöä, mainoksia jne.)
  • Kyky oppia käyttämään erilaisia verkkotyökaluja (katso lista alla)

Tulet opettelemaan seuraavia työkaluja, joten niiden tuntemisesta on sinulle hyötyä, mutta fiksu kaveri oppii ne hyvinkin nopeasti: 

  • Hakukoneoptimointi (sis. Google Analytics)
  • Google Ads
  • WordPress ja oma sisällönhallinnan järjestelmämme
  • MailChimp ja oma uutiskirjemarkkinoinnin sovelluksemme
  • Facebook ja LinkedIn-mainonta
  • Loyalistic (Markkinoinnin automaatio)

Tässä on hyvä tilaisuus päästä näyttämään potentiaalisi ja luoda pidempiaikainen ura digitaalisten palvelujen kehitystyössä. Tehtävä on määräaikainen ja täysipäiväinen harjoittelu, josta maksamme harjoittelupalkan (700 €/kk) ja lisäksi harjoittelija saa meiltä kattavasti koulutusta digimarkkinoinnin eri osa-alueisiin mm. osallistumalla järjestämiimme hakukoneoptimointi ja Google Ads-koulutuksiin (katso piuha.fi).

Emme hae tällä hetkellä aktiivisesti digimarkkinoinnin harjoittelijaa. Voit kuitenkin olla meihin yhteydessä.