sivut KH-printille

Sivut ja verkkokauppa KH-Printille

Teimme sivut KH-Print Oy:lle, joka on vuonna 1992 perustettu tekstiilipainotalo. Yli miljoona painoa vuodessa tekevä Hartolassa toimiva yritys on pitkän kokemuksen ja jatkuvan kehitystyön ansiosta yksi Suomen johtavia painotaloja.

KH-Printin edellisten sivujen julkaisusta oli kulunut jo tovi, joten uudet sivut tulivat tarpeeseen. Tyypillisesti sivujen optimaalinen uudistaminen tapahtuu 3-4 vuoden välein. Teimme vuonna 2020 tutkimuksen suomalaisten yritysten sivujen ikään liittyen.

Sivut asiakkaan toiveen mukaan

Asiakas oli jo ennen projektin alkua miettinyt sivun ulkoasuun ja rakenteeseen liittyviä asioita, joten projekti saatiin potkaistua käyntiin tehokkaasti. Ulkoasussa haluttiin säilyttää edellisillä sivuilla ollut musta-valko-oranssi värimaailma. Etusivun kuvakaruselli ja nostot tehtiin asiakkaan toiveesta. Etusivulle haluttiin nostaa esiin erilaisia painatusmenetelmiä, joita KH-Printillä on laajasti asiakkaan tarpeiden mukaan. Esille haluttiin tuoda myös tekstiilipainossa tehtävien painomenetelmien ekologisuus.

Sivut rakennettiin asiakkaan toiveiden pohjalta ja suunnittelun ensimmäiset askeleet saatiin otettua ripeästi jo ensimmäisen suunnittelupalaverin jälkeen. Toteutimme erilaisia ulkoasuehdotuksia, joihin asiakas antoi mietteensä ja sivuja lähdettiin jalostamaan niiden pohjalta. Ulkoasuehdotuksen hyväksymisen jälkeen sivut rakennettiin valmiiksi ja päivitetyt kuvamateriaalit ja sisällöt lisättiin sivuille.

Yhteydenotto helpoksi

Ylävalikon rakenne päivitettiin edellisestä lisäämällä sisältösivuja enemmän, joiden avulla yrityksen toiminnasta voidaan kertoa laajemmin. Sivustolle lisättiin yhteydenottolomake, jonka avulla kontaktointi helpottuu ja tarjouspyynnön jättäminen on mahdollista. Yhteydenottolomakkeen tavoitteena on madaltaa kynnystä ottaa yhteyttä, ohjata asiakasta oikeille sivuille, sekä liidien kerääminen, jolloin markkinointia voidaan tuottaa kohdistetummin.

Myöhemmin laajennettiin verkkokaupaksi

Sivujen julkaisun jälkeen asiakas halusi laajentaa sivustoa entisestään niin, että kävijä pääsee entistä helpommin selailemaan painatusta varten tarjolla olevia tuotteita. Ennestään tuotteet olivat erillisessä hakemistossa sekä muun muassa PDF-katalogeissa, mutta nyt ne haluttiin helpommin selailtavaksi pääsivustolle.

Toteutimme verkkokaupan WooCommercella, jonka voi helposti ja saumattomasti lisätä osaksi WordPress-sivustoa. Kaupassa kävijä voi selata tuotteita kategorioittain ja lisätä suoraan haluamansa tuotteet tarjouspyyntökoriin. Tällä ominaisuudella kävijä lähettää helposti tarjouspyynnön, jossa on tarvittavat tiedot ja valmiiksi valikoituina ne tuotteet, koot, värit ja kappalemäärät, joista tarjous halutaan.

Käyttökoulutus verkkosivuprojekteissa

Sivujen valmistuttua asiakkaalle pidetään WordPress-käyttökoulutus, joka kuuluu aina verkkosivuprojekteihimme. Käyttökoulutuksen jälkeen asiakas osaa itsenäisesti päivittää esimerkiksi sivujen sisältöjä ja kuvia. Sivujen käytön tuki ei lopu projektin valmistuessa vaan tuemme ja autamme asiakkaitamme tarvittaessa myös projektin jälkeen tulevissa kysymyksissä ja avuntarpeissa.

Luonnollisesti perehdytämme asiakkaan myös WooCommerce-verkkokaupan ylläpitoon. WooCommerce on maksuton ja helppokäyttöinen WordPressin lisäosa, jossa tuotteita hallinnoidaan vastaavaan tapaan kuin muutakin WordPress-sivujen sisältöä.

Sivut yritykselle tai organisaatiolle

Tarvitsetteko te uudet sivut tai kaipaavatko nykyiset sivustonne uudistusta? Me suunnittelemme ja toteutamme verkkopalvelunne rautaisella ammattitaidolla.

Saman katon alta saatte myös verkkokaupat, digimarkkinoinnin, IT-koulutukset, graafisen suunnittelun sekä verkko- ja painojulkaisut. Lue lisää palveluistamme ja ota yhteyttä.