Runebergin Kukka

Suunnittelimme asiakkaalle uuden yritysilmeen ja markkinointimateriaaleja, kuten käyntikortit.  Lisäksi suunnittelimme ja toteutimme responsiivisen verkkokaupan asiakkaan myynnin tueksi. Jouluna 2017 toteutimme asiakkaalle digitaalisen markkinoinnin kampanjan Googlessa ja Facebookissa.

Suunnittelimme uuden ja raikkaan graafisen ilmeen, sisältäen logon ja liikemerkin, värimaailman sekä typografian. Lisäksi suunnittelimme yritykselle uuden ilmeen mukaiset materiaalit, kuten käyntikortit, paperikassit sekä kukkien käärepaperit.
Suunnittelimme ja toteutimme yritykselle myös modernin ja näyttävän verkkokaupan, jonka ulkoasussa hyödynnetään suuria kuvapintoja, viestien Runebergin Kukan ainutlaatuisesta osaamisesta alallaan. Responsiivisen suunnittelun ansiosta, palveluiden ja tuotteiden selailu sekä kukkaostokset onnistuvat vaivattomasti myös vaikkapa älypuhelimella 

Uusi verkkopalvelu rakennettiin uuden eAdmin 5 -julkaisujärjestelmän päälle, joka mahdollistaa helpon tuotekannan hallinnan ja tilausten käsittelyn, mutta myös päivittäiset sivuston ylläpitotoimet, kuten uutisoinnin ja erilaiset tuotenostot.

Jouluna 2017 toteutimme asiakkaalle digitaalisen markkinoinnin kampanjan Googlessa ja Facebookissa tavoitteena saada lisää verkkokaupan näkyvyyttä ja asiakkaita.

Asiakkaalle toimitettiin mm.

  • Yritysilmeen ja markkinointimateriaalien suunnittelu
  • Sivuston ulkoasun suunnittelu
  • Verkkokauppa
  • Uutisointien hallinta sekä sähköiset uutiskirjeet
  • Asiakasrekisterin ja palautteiden hallinta
  • Käytönseuranta ja analytiikkapalvelu
  • Käyntikortit, käärepaperit, ostoskassit

Juuri meille räätälöidyt verkkopalveluratkaisut ovat aina olleet täyden kympin suorituksiaAsiakaslähtöisyysammattitaitoluotettavuus, jatkuva kehitystyö ja asiakastuki sekä uudet innovaatiot tekevät Verkkovaraanista toimivan kumppanin. – Jouni Seppänenomistaja, Runebergin Kukka