Verkkomarkkinointi

Verkkomarkkinoinnilla maksimaalinen hyöty yrityksesi kotisivuista

Verkkomarkkinointi eli digitaalinen markkinointi (tuttavallisemmin digimarkkinointi) on nykypäivänä olennainen osa organisaation markkinointipalettia. Verkkomarkkinointi on maailmalla nopeimmin kasvava markkinoinnin muoto, jonka pääasiallinen tavoite on se, että potentiaalinen ostaja ottaa itse yhteyttä markkinoijaan. Verkkomarkkinointi käsittää monenlaisia verkossa tehtäviä toimenpiteitä, niin passiivisempaa markkinointia muun muassa sivujen optimoinnin avulla kuin aktiivisempaa suoramarkkinointia.

Kun miettii verkon käyttäjien määrää ja sitä, miten paljon hakukoneita tai sosiaalista mediaa käytetään päivittäin, ymmärtää, miten suuret yleisöt verkkomarkkinoinnilla on mahdollista tavoittaa. Onnistunut verkkomarkkinointi mahdollistaakin sen, että yritys saa tuotteensa ja palvelunsa oikeiden kohderyhmien tietoisuuteen helposti ja nopeastikin.

Laitamme verkkomarkkinointisi kuntoon

Meillä on kokemusta niin WordPressistä, sähköpostimarkkinoinnista MailChimpillä, hakukoneoptimoinnista, Google Analyticsistä kuin Google Ads -mainostamisesta. Lisäksi kehittämämme eAdmin 5-sisällönhallintajärjestelmän avulla on mahdollista hallita kaikkia verkkomarkkinoinnin osia samasta paikasta. Voit mm. lähettää näppärästi uutiskirjeitä, jotka skaalautuvat myös mobiililaitteille ja tutkia verkkosivustosi kävijätietoja helppokäyttöisen analytiikkasovelluksen avulla.

Autamme yritystäsi kaikissa verkkomarkkinoinnin osa-alueissa

Onnistuneen verkkomarkkinoinnin pohja lähtee verkkosivuston – sen rakenteen, sisältöjen ja laskeutumissivujen ammattitaitoisesta suunnittelusta. Sivujen toteuttamisen lisäksi autamme yritystäsi seuraavissa verkkomarkkinoinnin toimenpiteissä:

  • verkkonäkyvyyden optimointi eli hakukoneoptimointi (SEO)
  • maksettu hakukonenäkyvyys (Google Ads -mainonta)
  • verkkoanalytiikka ja konversio-optimointi (Google Analytics)
  • sisältömarkkinointi eli kohdennetun verkkosisällön tuottaminen (blogi- ja uutiskirjepalvelut)
  • sosiaalisen median hyödyntäminen
  • kampanjasivustot

Hakukoneoptimointi ja Google Ads -mainonta

Seuraamalla säännöllisesti yrityksenne hakukonenäkyvyyttä ja Google Ads -mainontaa voimme tarjota kehitysehdotuksia, joiden avulla verkkosivunne saadaan korkeammalle sijalle hakutuloksissa ja mainostenne kustannustehokkuutta parannetaan. Näiden toimenpiteiden avulla tuotteenne tai palvelunne saavat enemmän näkyvyyttä ja tavoittavat kohdeyleisönsä paremmin. Mainosbudjetille saadaan enemmän vastinetta, eli lisää myyntiä tai yhteydenottoja.

Verkkomarkkinoinnin referenssejä

Tuholaistorjuntakeskuksen Google Ads -mainonnan kehittäminen sekä hakukoneseuranta

Verkkomarkkinoinnin kehittäminen – Tuholaistorjuntakeskus

Autamme Tuholaistorjuntakeskusta heidän verkkomarkkinointinsa kehittämisessä. Tarjoamme vinkkejä niin hakukoneoptimoinnin parantamiseen kuin Google Ads -mainonnan kehittämiseen. Kehitysehdotustemme avulla Tuholaistorjuntakeskus on kasvattanut näkyvyyttään ja tehostanut mainonnan toimivuutta ja mainosbudjetin kohdentamista.

Uutiskirjepalvelu Bureau Veritakselle

Uutiskirjepalvelu – Bureau Veritas

Toimitimme Bureau Veritakselle markkinointi- ja viestintäkäyttöön suunnitellun uutiskirjesovelluksen, jota käytetään muun muassa ajankohtaistiedottamiseen ja koulutuksien ja sertifiointien mainostamiseen. Osoitteiston joustavalla hallinnalla, erilaisilla asiakkaan viestintäilmeen mukaisilla taittomalleilla sekä uutiskirjeiden lukuasteen seurannalla tehostetaan ja kehitetään asiakkaan sähköistä viestintää.

Kiinnostuitko?

Tutustu myös muihin palveluihimme