Verkkomarkkinointi

Digitaalisella markkinoinnilla maksimaalinen hyöty yrityksesi kotisivuista

Digitaalinen markkinointi on maailmalla nopeimmin kasvava markkinoinnin muoto, joka tähtää pääasiallisesti siihen, että potentiaalinen ostaja ottaa itse yhteyttä markkinoijaan. Tällainen passiivinen markkinointi saadaan aikaan esimerkiksi yrityksen kotisivujen sisältöjen ja laskeutumissivujen ammattitaitoisella suunnittelulla, sivustojen hakukoneoptimoinnilla, hakusanamainonnalla sekä sosiaalisen median hyödyntämisellä. Myös aktiivinen suoramarkkinointi on tärkeä osa jokaista verkkomarkkinointistrategiaa, kuten huolella suunnitellut sähköpostikampanjat ja esimerkiksi bannerimainokset.

Meillä on kokemusta niin WordPressistä, sähköpostimarkkinoinnista MailChimpillä, hakukoneoptimoinnista, Google Analyticsistä ja Google Ads -mainostamisesta.

Lisäksi Verkkovaraanin kehittämän eAdmin 5-sisällönhallintajärjestelmän avulla voidaan hallita yrityksen kaikkia digitaalisen markkinointiviestinnän osia samasta paikasta. Voit mm. lähettää näppärästi uutiskirjeitä, jotka skaalautuvat myös mobiililaitteille sekä tutkit verkkosivustosi kävijämääriä- ja tietoja helppokäyttöisen analytiikkasovelluksen avulla.

Laitamme digitaalisen markkinointisi kuntoon jokaisella osa-alueella:

  • Hakukoneoptimointi (Search Engine Optimization, SEO)
  • Hakusanamainonta Google AdWords
  • Sosiaalinen media
  • Uutiskirjepalvelut
  • Web-analytiikka
  • Konversio-optimointi
  • Kampanjasivustot

Uutiskirjepalvelu – Bureau Veritas

Toimitimme Bureau Veritakselle markkinointi- ja viestintäkäyttöön suunnitellun uutiskirjesovelluksen, jota käytetään muun muassa ajankohtaistiedottamiseen ja koulutuksien ja sertifiointien mainostamiseen. Osoitteiston joustavalla hallinnalla, erilaisilla asiakkaan viestintäilmeen mukaisilla taittomalleilla sekä uutiskirjeiden lukuasteen seurannalla tehostetaan ja kehitetään asiakkaan sähköistä viestintää.


Kiinnostuitko?