Tuholaistorjuntakeskuksen Google Ads -mainonnan kehittäminen sekä hakukoneseuranta

Tuholaistorjuntakeskuksen Google Ads -mainonnan kehittäminen

Autamme Tuholaistorjuntakeskusta heidän Google Ads -mainonnan kehittämisessä. Google Ads -mainonnalla tarkoitetaan Googlen tai sen hakukumppaneiden verkossa tehtävää mainontaa, jossa useimmiten hyödynnetään avainsanoja. Mainokset näkyvät Googlen haussa, kun hakuja tehdään määritellyillä termeillä.

Google Ads -mainonta on monelle yritykselle tärkeä lisäkeino toivottujen tulosten saavuttamiseksi. Kehitystoimenpiteidemme kautta Tuholaistorjuntakeskus onkin saanut mainosbudjetilleen enemmän vastinetta eli suuremman määrän yhteydenottoja ja tilauksia.

Tuholaistorjuntakeskuksen Google Ads -mainonnan kehittäminen

Tuholaistorjuntakeskus on tuholaistorjuntaa vuosikymmenten kokemuksella tekevä yritys, joka hävittää epätoivotut tuholaiset kodeista ja yrityksistä pääkaupunkiseudulla sekä franchising-yrittäjien kautta myös muualla Suomessa.

Tuholaistorjuntakeskuksen toive oli kehittää sekä orgaanista hakukonenäkyvyyttä, että parantaa maksetun mainonnan toimivuutta. Verkkovaraani tarjoutui auttamaan heitä molemmissa digimarkkinoinnin osa-alueissa.

Google Ads -mainonnan seuranta

Tuholaistorjuntakeskuksen Google Ads -mainonnan toimivuutta tarkastelimme muun muassa mainosten klikkausprosentin, laatupisteiden ja konversioprosentin kautta.

Lukujen avulla arvioimme, miten Tuholaistorjuntakeskuksen Google Ads -kampanjat ovat menestyneet ja mitä voisi tehdä, jotta ne saataisiin kustannustehokkaammiksi. Tutkimme esimerkiksi, miten eri mainosryhmät ja avainsanat toimivat, eli saavutetaanko niillä oikeat potentiaaliset asiakkaat. Tarkastelun avulla löydämme ideoita ja ajatuksia siitä, millä muutoksilla tulokset paranisivat.

Google Ads -mainonnan kehittämisellä saavutetut hyödyt

Tunnistamalla Google Ads -mainonnan heikot kohdat ja toisaalta parhaiten toimivat mainokset olemme pystyneet antamaan Tuholaistorjuntakeskukselle selkeitä kehitysehdotuksia, joiden avulla mainokset kohdentuvat oikein ja konversioprosentti kasvaa. Yhteistyössä heidän kanssaan teimme päätöksen oikeista toimenpiteistä.

Suositustemme mukaisesti Tuholaistorjuntakeskus on esimerkiksi muokannut rahaa syövää kampanjaansa niin, että se tavoittaa suuren yleisön sijaan juuri oikeat kohderyhmät. Kehitystoimenpiteiden kautta kampanjalla on pystytty laskemaan konversiohintaa parhaimmillaan 50 prosenttia.

Yhteistyössä Tuholaistorjuntakeskuksen kanssa olemme myös luoneet tarkemmin kohdennetut kampanjat eri avainsanoille, jolloin mainosbudjetti voidaan määritellä joustavammin.

Digimarkkinoinnin palvelut Verkkovaraanilta

Me Verkkovaraanilla autamme mielellään asiakkaitamme kokonaisvaltaisesti kaikissa verkkoviestinnän osa-alueissa. Tuotamme laadukkaat ja edustavat verkkosivut, suunnittelemme yritysilmeet emmekä jätä asiakasta yksin myöskään siinä, että ilosanoma tuotteista ja palveluista saadaan mahdollisimman monen potentiaalisen asiakkaan tietoisuuteen.

Digimarkkinoinnin palveluihimme kuuluu Google Ads -mainonnan seuranta ja kehittäminen, verkkoanalytiikka Google Analyticsin avulla, hakukoneseuranta ja hakukoneoptimoinnin ohjaus sekä uutiskirjepalvelut. Autamme mielellämme sinunkin yritystäsi digimarkkinoinnin eri osa-alueilla!